Chelsea, victorie în faţa lui Cardiff după un offside scandalos nesemnalizat! VIDEO | Imagini intens comentate cu reacţia managerului pe care greşeala de arbitraj îl poate trimite în Championship


Chelsea a câştigat partida din runda 32 a Premier League, pe terenul lui Cardiff, scor 2-1, însă golul decisiv, venit în prelungiri, a stârnit numeroase reacţii acide.

 

Londonezii veneau după un eşec şi o remiză în campionat, iar trupa lui Sarri era obligată să câştige pentru a rămâne în lupta pentru primele patru locuri. Totuşi, Cardiff a deschis scorul, în minutul 47, în urma voleului expediat de Camarasa, din interiorul careului.

 

Chelsea a egalat în minutul 84, graţie reuşitei lui Azpilicueta, care a reluat cu capul, din interiorul careului. Reluările televiziunii au arătat că fundaşul londonezilor se afla într-o poziţie clară de offside, însă…



Cititi mai mult pe prosport.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *